Известие

Collapse
No announcement yet.

ДПФ-премахване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ами грешката е датчик за високо диференциално налягане. ..
    -------------------------------
    ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
    ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

    Comment


    • #17
      От вчера съм без ДПФ (физически и софтуерно) и колата си пали и върви без никакви грешки и проблеми.

      Comment


      • #18
        Това че ЕГР ми е затапен и изключен софтуерно пречи ли на ДПФ да се регенерира имат ли нещо общо не съм запознат...
        -------------------------------
        ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
        ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

        Comment


        • #19
          Не не пречи.

          ---------- Post added at 07:38 ---------- Previous post was at 07:37 ----------

          Не не пречи

          ---------- Post added at 07:40 ---------- Previous post was at 07:38 ----------

          Аз съм без ЕГР без клапи с ремап много добър при Бобо и филтърът се регенерира без проблем вече 5 години.

          Comment


          • #20
            И аз за сега съм така, но днес или утре ще свалям дпф и ще се пробвам да му дам нов живот като го почистя с въздух или с някви препарати ще пробвам....благодаря за отговора
            -------------------------------
            ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
            ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

            Comment


            • #21
              И аз тва си се чудя от известно време.Понеже повечко сажди ще ходят директно в ДПФ-а ,поне в ниските обороти де. Та в тоя ред на мисли ,няма ли да зачестят регенерациите?
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • #22
                ДПФ

                Има един така наречен италиански тунинг, които направих и от няколко дни карам без проблем.
                Сваля се ДПФ и със дълго свредло 10 мм съм пробил една изцяло проходна дупка през филтъра и предфилтъра, после съм пробил три дупки само през ДПФ плюс четири дупки една трета дълбочина на ДПФ. Монтирах, включих към диагностичната програма,указах в настройки, че ДПФ е сменен, запушването е нула процента, след 20 мин. работа на място е един процент, няма записани грешки. Покарах няколко дни и запушване четири процента, диференциалния датчик работи коректно. Малко замирисва на нафта като се наведа към ауспуха, преди не миришеше.

                ---------- Post added at 09:18 ---------- Previous post was at 09:14 ----------

                Преди да направя тези неща запушването беше 104 процента, пуснах принудителна регенерация през компа и падна на 70 процента, свалях мих, чистих, плакнах без голям ефект, просто порите на керамиката се запушват и не се отмива мръсотията. Всичко има някакъв ресурс за употреба.

                Comment


                • #23
                  Аз бях решил да го махам, но от екологична гледна точка все още не съм, знам + и - . За сега го оставям като я закача на диагностиката показва запушване 13% като последния път беше 43%, т.е. за сега се регенерира и няма проблем.. ще го търпя още апък да видим. Това с пробиването ми се струва по приемливо, защото аз бях решил направо да го изтърбуша. Днес мислех да го свалям и да се мъча да го чистя, но след като, видях че е на 13% се отказах да се занимавам.
                  -------------------------------
                  ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                  ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                  Comment


                  • #24
                    https://www.youtube.com/watch?v=-PPvSi32DVA

                    ---------- Post added at 18:28 ---------- Previous post was at 18:25 ----------

                    Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                    И аз тва си се чудя от известно време.Понеже повечко сажди ще ходят директно в ДПФ-а ,поне в ниските обороти де. Та в тоя ред на мисли ,няма ли да зачестят регенерациите?
                    Специално за теб, защото караш в белите държави....ние тук у БГ ги премахваме...
                    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                      https://www.youtube.com/watch?v=-PPvSi32DVA

                      ---------- Post added at 18:28 ---------- Previous post was at 18:25 ----------


                      Специално за теб, защото караш в белите държави....ние тук у БГ ги премахваме...
                      Тоя в клипа имам чувството,че млати с песъкоструйка....иначе не излезе кой знае колко ,очаквах повече
                      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                        Тоя в клипа имам чувството,че млати с песъкоструйка....иначе не излезе кой знае колко ,очаквах повече
                        На третия клип- където вадят дпф-а , вече може да се каже, че е изчистен добре!Но с тази водоструйка дали не се нарушава структурата на питата?
                        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                        Comment


                        • #27
                          В случая го продухва с въздух.
                          Опп...грешка ти визираш третия клип .
                          Last edited by undy; d.m.y г., 13:17.
                          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                          Comment


                          • #28
                            Да се включа и аз по темата, но с обрания въпрос. До колко е обратим процеса при премахнат дпф? Монтаж на нов и активирането му софтуерно? Ако е така как може да се разбере, че са ти монтирали нов (какъвто си платил) а не някой втора ръка?

                            Comment


                            • #29
                              Най-малкото визуално ще си личи -кой е стар и кой е нов.Не вярвам на такава наглост ,да ти вземат новия и да боцнат стар...все пак и гаранция някаква следва от цялата процедура.Следва препрограмиране в ECU-то,че вече си има ДПФ и това е...общо взето като при отстраняването,но в обратен ред(поне така си мисля,нито съм свалял,нито съм слагал,но на теория така изглеждат нещата).
                              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                              Comment


                              • #30
                                Може би аз съм по-недоверчив и съчетание с липсата на кой знае колко познания съм идеална жертва. А относно схемите все си мисля, че някой сервиз, особено с много Алфи минаващи през него, може да се изкуши. Не казвам 100% ама нали знаеш дето се вика "българска работа".
                                А след като се монтира ще има ли видим резултат отзад, защото сега в някои ситуации на рязко ускоряване си чади за момент и после е ок. Та монтажа на нов ще спре ли всякакви чадене дори и при екстремни ситуации?

                                Comment

                                Working...
                                X